Monday 1 October 2012

Strategi Neobux

Strategi Untuk Membuat Keuntungan Dengan Neobux :-
Perkara yang paling penting untuk mendapat keuntungan dengan Neobux adalah terbahagi kepada 3 iaitu :-
1. Referral
2. Member Upgrade ( Golden member )
3. Beli Ultimate Pack ( selepas upgrade kepada Golden Member )

Untuk permulaan kita akan fokuskan kepada Referral..

Apa itu Referral.? Referral adalah Downline yang bekerja di bawah kita.. Referral jugalah yang akan memberi keuntungan kepada kita dalam Neobux ini.. Referral terbahagi kepada 2 iaitu :-
1. Direct Referral ( Mereka Yang Mendaftar Dibawah Username Anda )
2. Rented Referral ( Anda Menyewa Mereka Dari Neobux )

Untuk mendapat Direct Referral mudah saja.. Anda hanya perlu Promosikan Referral Link anda yang boleh anda dapati di bahagian Banner dalam Neobux anda.. Sebelum anda boleh promosikan referral link anda.,Neobux telah menetapkan syarat yang mana anda perlulah Aktif selama 30 Hari dan klik Iklan yang di sediakan sebanyak 100 Kali.. Selepas itu barulah anda boleh mempromosikan referral link anda.. Biasanya referral link boleh di promosikan di website-website dan anda juga boleh menghantar Email kepada Teman Anda untuk berdaftar di bawah anda..

Sekiranya anda malas atau sukar untuk mendapatkan Direct Referral., anda boleh menyewa mereka di Neobux.. Anda boleh menyewa referral secara bulanan (30 hari).. Anda hanya boleh sewa sekali dalam satu seminggu.. Neobux menetapkan syarat dimana penyewaan boleh di lakukan semula selepas 7 hari dari hari penyewaan sebelumnya..

Strategi

Apabila jumlah wang yang terkumpul telah pun mencapai $2 USD.,anda boleh la mula menyewa referral dari Neobux.. $1USD anda gunakan untuk sewa 5 orang dan $1USD lagi di simpan untuk di gunakan sebagai Recycle Referral.. Gunakan duit itu untuk recycle referral anda yang Tidak Aktif selama 5 Hari.. Sewa lagi referral pada Minggu Ke-2 untuk menambah lagi pendapatan anda.. Berapa orang yang ingin anda sewa itu terpulang kepada anda., yang paling penting anda mesti tinggalkan sedikit duit untuk melakukan Recycle pada Referral yang tidak aktif.. Untuk Minggu Ke-3 dan Ke-4., di sarankan supaya anda Berhenti Sementara dari menyewa referral kerana Baki Duit anda itu anda perlu gunakan untuk Extend ( Menyambung Tempoh ) 30 Hari lagi untuk Jangka Hayat Referral yang sedia ada.. Kalau tidak anda akan kehilangan Referral dan itu sangat merugikan..

Untuk permulaan.., anda di nasihatkan supaya menyewa hanya 2 Kali saja untuk 1 Bulan.. Baki selebihnya di gunakan untuk menyambung jangka hayat referral.. Teruskan Menyewa sehingga anda mempunyai Jumlah Referral Sebanyak 300 Orang.. Pada masa ini anda tidak boleh menyewa lagi kerana Limit Untuk Standard Member hanya 300 Referral yang di benarkan.. Jika anda ingin menyewa lagi., anda perlu Upgrade Dari Standard Member kepada Golden.. Kos untuk Upgrade adalah $90USD.. Selepas itu anda boleh menyewa Referral kembali sehingga 2000 Referral.. Terus terang saya katakan apabila anda Upgrade kepada Golden Member..,keuntungan anda akan menjadi 2X Ganda dari Standard Member.. Apabila anda sudah mempunyai Referral sebanyak 2000., anda boleh menjana pendapatan sebanyak $20 - $30 USD dalam satu hari.. Ini bermakna 20 x 30 hari = $600 USD.. Pastu tukarkan kepada Mata Wang Malaysia..,Kalkulator sendiri la..

Sekiranya anda ingin menyewa lebih dari 2000 Referral., anda perlu Membeli Ultimate Pack di mana anda boleh menyewa Referral Seberapa Banyak yang anda mahu kerana Referral yang boleh disewa adalah Unlimited ( Tidak Terhad ).. Kos untuk membeli adalah $890USD.. Walaupun Ia agak mahal..,tetapi ia memang berbaloi.. Ingat Golden Member dan Ultimate Pack bukan untuk selamanya.., tempohnya adalah satu tahun sahaja.. Selepas itu anda kena Extend kembali Jangka Hayatnya.. Jadi sebelum tamat tempoh., Extend la awal-awal supaya Terus dapat Keuntungan..

Strategi ini sememangnya Memakan Masa Sikit tetapi ia tidak akan sekali-kali melibatkan Modal dari poket kita., Itu yang pasti.. Seperti yang saya katakan sebelumnya., Kesabaran dan Keikhlasan sangat penting dalam Usaha Untuk mendapat kejayaan.. Jadi Jangan sesekali Berputus-asa..

No comments:

Post a Comment